POLITYKA PRYWATNOŚCI
· Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług prawnych przez Kancelarię Adwokacką adwokat Paulinę Szlagor jest Paulina Szlagor, prowadząca Kancelarię Adwokacką przy ul. S. Żeromskiego 2 w Żywcu, NIP 5532412237 dalej jako „Administrator”. Kontakt z Kancelarią możliwy jest poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
· W niniejszym dokumencie używam zwrotów bezpośrednich oraz zwracam się do Państwa na „Ty” dla lepszej czytelności tekstu.
2. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
· Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, zwanym dalej „RODO”.
· Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
a) Twoje dane osobowe podane przez Ciebie w przesłanej do Kancelarii wiadomości elektronicznej na e-mail dostępnych w Serwisie, Twoje dane osobowe takie jak imię, nazwisko, numer telefonu oraz inne podane przez Ciebie w formularzu kontaktowym dostępnym w zakładce „Kontakt” lub dane przekazane przez Ciebie w trakcie rozmowy telefonicznej – będą służyły wyłącznie do zaprezentowania dostosowanej do Twojej sprawy oferty współpracy, ewentualnie udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie bądź do zawarcia i wykonania umowy. Jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji powyższego celu będziemy kontaktować się z Tobą telefonicznie lub drogą e-mail.
b) Twoje dane osobowe podane przez Ciebie po wykonaniu usługi w zakresie niezbędnym, wynikającym z przepisów, będą służyły do wystawienia odpowiedniego dokumentu księgowego (faktura).
c) Twoje dane osobowe, w przypadku zawarcia i wykonania umowy, będą przetwarzane również w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń.
3. DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH
Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie lub zawarcia i wykonania umowy. Brak podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi lub zawarcie umowy.
4. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH
Twoje dane będziemy przetwarzać przez następujący okres:
a) dane przetwarzane na podstawie zgody – przez czas ważności zgody, do czasu jej wycofania;
b) dane przetwarzane w związku z zawarciem umowy – przez czas realizacji umowy, a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń wynoszący 6 lat;
c) dane przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym został wystawiony dokument księgowy.
5. UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo dostępu do treści Twoich danych osobowych, ich poprawiania, przenoszenia, wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadku przetwarzania na podstawie zgody bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu, usunięcia, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Powyższe uprawnienia przysługują z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO oraz w odpowiednich przepisach Ustawy Prawa o adwokaturze (Rozdział 1A).
6. ODBIORCY DANYCH
· Odbiorcą Twoich danych osobowych będą:
a) upoważnieni pracownicy Administratora. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
b) usługodawcy, w szczególności dostawcy usług i narzędzi IT jak również podmiot świadczący obsługę księgową na rzecz Kancelarii.
7. BRAK PRZETWARZANIA ZAUTOMATYZOWANEGO ORAZ PRZETWARZANIA POZA EOG
Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, ani profilowaniu. Twoje dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
8. POUFNOŚĆ
Kancelaria zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Niezależnie od powyższego wszelkie uzyskane informacje podlegają ochronie w związku z obowiązującą tajemnicą zawodową.
9. POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Strona internetowa Kancelarii korzysta z plików cookie. Plik cookie to plik zawierający identyfikator (ciąg liter i cyfr), który jest wysyłany przez serwer internetowy do przeglądarki internetowej i przechowywany przez przeglądarkę. Dane identyfikacyjne są ponownie przesyłane na serwer za każdym razem, gdy przeglądarka wyśle żądanie otwarcia strony znajdującej się na serwerze.
Pliki cookie mogą być „trwałymi” lub „sesyjnymi” plikami cookie: trwałe pliki cookie będą przechowywane przez przeglądarkę internetową i pozostaną ważne do ustalonej daty wygaśnięcia, chyba że użytkownik usunie je przed datą wygaśnięcia; sesyjny plik cookie wygasa z końcem sesji użytkownika, gdy przeglądarka internetowa jest zamykana. Pliki cookie zazwyczaj nie zawierają żadnych informacji identyfikujących użytkownika.
Używamy zarówno sesyjnych, jak i trwałych ciasteczek na naszej stronie.
Zgoda na korzystanie z plików cookie zgodnie z warunkami niniejszej polityki podczas pierwszej wizyty na naszej stronie pozwala na korzystanie z plików cookie przy każdej kolejnej wizycie na stronie Kancelarii.
Większość przeglądarek pozwala w dowolnym momencie odmówić przyjęcia plików cookie a także usunąć już zapisane.
